התאמת עדשות מגע

למה להשתמש בעדשות מגע?

עדשות מגע הן האלטרנטיבה המושלמת להרכבת משקפיים. הן נוחות במיוחד להרכבה, קל לשמור עליהן ולתחזק אותן והן שינו לחלוטין את חייהם של מיליוני אנשים ברחבי העולם. עם עדשות מגע תוכלו ליהנות מהחופש שהן נותנות לכם, בזמן יציאה לבילוי, בזמן של פעילות ספורטיבית, או סתם כאשר חשוב לכם לחוש ביטחון ופשוט לצאת מהבית ללא המשקפיים.

בג'ראיסי אופטיקל תוכלו ליהנות מהתאמה אישית של עדשות מגע. אנו מתאימים את העדשות המובילות בעולם גם מבחינת חומרי גלם שמהם עשויה העדשה, וגם מבחינת נוחות בעין ושמירה על בריאותה. האופטומטריסט מתאים ללקוחותינו עדשות רכות לשימוש: יומי, דו-שבועי, חודשי, ושנתי.

כמו כן, האופטומטריסט וסים, הוא מומחה בהתאמת עדשות קשות , וקשות לקרטוקונוס.

איך לבחור את עדשות המגע הנכונות לך?

אם החלטת להתנסות בעדשות מגע, כדאי לגשת למומחה לבריאות העין ולבקש ממנו מותג ידוע בעל מוניטין מהימן.

המומחה המטפל ישאל אותך מספר שאלות פשוטות על מנת לברר איזה עדשת מגע הכי תתאים לעיניך ולסגנון החיים שלך. הוא כמובן יסביר לך מה האופציות העומדות לרשותך, ויעשה מספר בדיקות לפני שהוא נותן לך עדשות ראשונות להתנסות. הבדיקה הכרחית בטרם מתחילים להרכיב עדשות מגע, על מנת לוודא שעיניך תשארנה בריאות.

מומחה לבריאות העין גם יסביר ויראה לך איך להרכיב ולהסיר את העדשות מעיניך, ויסביר מהם העקרונות המנחים לטיפול בעדשות המגע שלך. תהליך זה לוקח בסך הכל מספר דקות ואינו כרוך כלל בכאב. לשם כך פשוט בקר את המומחה לבריאות העין אצלנו ובקש ממנו להתנסות בעדשות מגע על מנת לחוות את החופש שהן יכולות להעניק לך.

הפתרון של עדשות מגע

הפתרון המושלם – עדשות מגע

כבר שנים אתם עושים שימוש במשקפיים ובכל פעם מחדש חושבים שהגיע הזמן לנסות פתרונות אחרים? חשבתם אפילו לעבור את ניתוח הלייזר שכולם מדברים עליו, אך החלטתם לוותר? אם כך, כדאי שתדעו שאחד הפתרונות הכי טובים שתוכלו לחשוב עליהם, הם עדשות מגע. אנשים רבים ברחבי העולם עושים שימוש בעדשות, ואין ספק שגם במקרה שלכם זה יכול להיות פתרון נהדר. עם זאת, חשוב לדעת שלפני הכול עליכם לעבור בדיקה של התאמת עדשות מגע. רק בצורה כזאת, תוכלו להיות בטוחים שעדשות המגע שבהן תעשו שימוש בסופו של דבר באמת יענו על הציפיות שלכם. אם אתם תוהים היכן תוכלו לעבור את בדיקת ההתאמה, פנו אל גראיסי אופטיקל לקבלת שירות מקצועי ומוביל בתחום.

פרטים נוספים

בדיקת התאמת עדשות מגע עושים אצל הטובים ביותר

בכל הקשור לעדשות מגע ומשקפיים, אין ספק שתוכלו לפנות אל לא מעט אנשי מקצוע מובילים לביצוע התאמת עדשות מגע. ישנן חנויות רבות שמוכרות עדשות מגע ומשקפיים וגם מציעות ללקוחות להגיע ולעבור את הבדיקות הנדרשות. עם זאת, לא בכל מקום תרגישו שאתם במקום הנכון, ולא בכל מקום יוכלו לבצע עבורכם את הבדיקה בצורה מעמיקה ורצינית. חשוב לזכור שמדובר על הראייה שלכם ולכן אין מקום להתפשר. אתם צריכים לקבל את הטוב ביותר ולדעת שתוצאות הבדיקה באמת אמינות.

מה עדיף – עדשות מגע או משקפיים?

אתם עדיין תוהים האם בדיקת התאמת עדשות מגע צריכה לעניין אתכם והאם לא עדיף לבחור באופציה של משקפיים חשוב להבין שאין על כך תשובה אחת נכונה. יתרה מכך, יש הרבה מאוד אנשים שעושים שימוש גם במשקפיים וגם בעדשות מגע, והכל בהתאם לנוחות שלהם. מה שבטוח זה שהאיכות תמיד חייבת להיות חסרת פשרות. אתם רוצים לא רק לראות טוב, אלא גם לשמור על בריאות העיניים שלכם. אתם לא רוצים להכניס לתוך העיניים, למשל, עדשות מגע מאיכות ירודה. לכן ברור מדוע, בכל מה שקשור לעיניים שלכם, לא כדאי להתפשר. כדאי לפנות רק אל מקום מוביל כמו גראיסי אופטיקל, ויפה שעה אחת קודם. אתם לא תאמינו עד כמה חיי היומיום שלכם יכולים להיות נוחים יותר עם עדשות מגע, אז למה אתם מחכים?

עוד בנושא
התאמת עדשות מגע

למה להשתמש בעדשות מגע? עדשות מגע הן האלטרנטיבה המושלמת להרכבת משקפיים. הן נוחות במיוחד להרכבה, קל לשמור עליהן ולתחזק אותן והן שינו לחלוטין את חייהם

קרא עוד »
התאמת מולטיפוקל

עדשת מולטיפוקל היא עדשה בעלת כמה מוקדי ראייה, הכוללים אזור למרחק בחלקה העליון, אזור לקריאה בחלקה התחתון ואזור למרחק ביניים הממוקם ביניהם. בין אזורי המוקד

קרא עוד »
התאמת משקפיים חד-מוקדיים

התאמה אישית של משקפיים לראייה לרחוק, לאנשים שרואים מטושטש לרחוק, כמו ראיית טלויזיה, נהיגה, מצגת באולם הרצאות, או כל מטלה הדורשת ראייה חדה למרחקים, זו

קרא עוד »
דילוג לתוכן