בדיקת ראייה לפני רשיון נהיגה

טופס ירוק הוא אישור רפואי המאשר את יכולתנו לנהוג בבטחה. על המסמך להיות חתום על ידי רופא משפחה וגם אופטומטריסט מוסמך אשר ביצע בדיקת עיניים לרשיון נהיגה חיפה . רישיון הנהיגה שלנו, אותו נקבל לאחר 28 שיעורים וטסט מעשי, יכלול את הנוסח "חובה להרכיב משקפיים בנהיגה" במידה והתוצאות מצביעות על כך. לביצוע בדיקה מקיפה ומהירה לקראת טופס ירוק, תוכלו להגיע את ג'ראיסי אופטיקל.

מתי יש צורך לערוך בדיקת עיניים לרשיון נהיגה חיפה?

במשך עשרות שנים, החל מהוצאת רישיון הנהיגה ועד גיל 70, לא הייתה חובה לקיים בדיקת ראייה לנהגים. למרבה הצער, התקנות הנוכחיות של משרד התחבורה הן, בלשון המעטה, מקלות, ומחייבות בדיקת עיניים לרשיון נהיגה חיפה רק למי שגילו מעל 70. בגלל הסיכונים הכרוכים בכך שהראייה יכולה להידרדר, באחריות הנהג לבדוק באופן שוטף את ראייתו על מנת למנוע תאונות ולהבטיח את שלומם של כל מי שנמצא בכביש.

פנו לבדיקת חדות ראייה שגרתית בחנות ג'ראיסי אופטיקל ועודדו את בן או בת הזוג שלכם לעשות זאת כחלק מהמאמץ לצמצום תאונות הדרכים.

אז מה בדיוק מחפשת בדיקת העיניים לחידוש רישיון הנהיגה?

משרד התחבורה אישר ציוד ספציפי לשימוש בבדיקת ראיית הנהג. בין הדברים שיש חובה לבדוק במהלך הבדיקה ניתן למנות את שדה הראייה של הנבדק, חדות הראייה (היכולת לראות בבירור בעין אחת), והאם הוא חווה ראייה כפולה או לא. כאשר אתם מרכיבים משקפיים, חשוב לראות אופטומטריסט להערכה עדכנית ויסודית לפני קבלת רישיון נהיגה. אם אופטומטריסט מוצא משהו חריג בעיני המטופל, הוא עשוי לשלוח אותו לרופא עיניים לבדיקה נוספת. האופטומטריסט משמש כ"שומר הסף" במובן מסוים.

 במה שונה בדיקת ראייה לקראת רישיון ציבורי מזה של רכב פרטי?

 שדה הראייה הדרוש להפעלת רכב פרטי שונה מזה של רכב תחבורה ציבורית. נהגי תחבורה ציבורית נדרשים לראייה של 6/12 בשתי העיניים, אולם נהגי רכב פרטי צריכים רק 6/12 ראייה בעין אחת. רישיון הנהיגה ישקף את הצורך בהרכבת משקפיים, והחובה בהרכבתן במהלך הנהיגה. לפרטים נוספים ולביצוע בדיקת עיניים לרשיון נהיגה חיפה מוזמנים להגיע לחנות ג'ראיסי אופטיקל.

 

 

בדיקת עיניים לרשיון נהיגה חיפה
עוד בנושא
בדיקות ראייה מורחבות

בדיקת עיניים מקיפה היא פשוטה ונוחה. זה לא אמור לקחת יותר מ-45 דקות. האופטומטריסט ישאל את הנבדק לגבי הראייה שלו והבריאות הכללית שלו. ההיסטוריה הרפואית

קרא עוד »
התאמת משקפיים חד-מוקדיים

התאמה אישית של משקפיים לראייה לרחוק, לאנשים שרואים מטושטש לרחוק, כמו ראיית טלויזיה, נהיגה, מצגת באולם הרצאות, או כל מטלה הדורשת ראייה חדה למרחקים, זו

קרא עוד »
דילוג לתוכן