עדשות משרדיות רב-מוקדיות

עדשות אלו מיועדות למי שעובד שעות רבות מול מחשב ומתקשה בראייה מקרוב. כיום כל משרד ובית עסק מנוהלים באמצעות מחשב, בכל בית יש מחשב ולעתים אף יותר מאחד. העבודה במשרד מציבה בפנינו בעיות מיוחדות בהגיענו לגיל 40. אנו צריכים לקרוא מסמכים שמרוחקים מעינינו כ-40 ס"מ, לעבוד על מחשב המרוחק כ-80 ס”מ ובנוסף אנו צריכים לראות את סביבת העבודה שלנו, שלעתים רחוקה מאיתנו כשני מטר ויותר.

לשם כך פותחו העדשות המשרדיות, אשר מזכירות במידה רבה את עקרון עדשות המולטיפוקל – האזור העליון משמש למרחקים בינוניים והתחתון למרחקים קצרים. העדשה באזור הביניים בעלת שדה ראייה רחב מאוד, וגם אזור הראייה לקרוב רחב בהרבה מאותו אזור בעדשות מולטיפוקל מקובלות.

העדשה פוטרת אותנו מהצורך להסיר את המשקפיים כל אימת שאנו צריכים להביט למרחק ביניים ולקריאה, ואין צורך להתקרב למסך כדי לראות בחדות. עדשות אלו מומלצות לאלה שעובדים בעבודה משרדית. הן נוחות להסתגלות, מפחיתות את המאמץ ומאפשרות שדה ראייה נוח בטווח העבודה במשרד. השימוש בעדשות משרדיות מאפשר להחזיק את הראש ואת הצוואר בתנוחה טבעית ונוחה, וכך מפחיתות משמעותית את העומס על חוליות הצוואר.

יתרונות העדשות:

  • מתאימות למרחקי העבודה והקריאה האישיים. ניתן להתאימן לטווח מחשב ולטווח החדר.
  • מאפשרות שדה ראייה רחב ומעבר הרמוני בין אזורי הקריאה ומרחקי הביניים.
  • דקות וקלות משקל.
  • ניתנות להתאמה למגוון רחב של מסגרות.‎
עוד בנושא
עדשות מגע לילדים
עדשות מגע לילדים

התאמת עדשות מגע לילדים יכולה לסייע לילדים להעלות את הביטחון העצמי, במיוחד עבור ילדים שצריכים להרכיב משקפיים באופן יום יומי. טיפול נכון בעדשות מגע מאפשר

קרא עוד »
התאמת משקפיים חד-מוקדיים

התאמה אישית של משקפיים לראייה לרחוק, לאנשים שרואים מטושטש לרחוק, כמו ראיית טלויזיה, נהיגה, מצגת באולם הרצאות, או כל מטלה הדורשת ראייה חדה למרחקים, זו

קרא עוד »
דילוג לתוכן