משקפי שמש אופנתיות בחיפה

משקפי שמש מגינות על העיניים שלכם מקרני UV מסוכנות, ממזערות את העומס על העיניים שלכם ומגינות עליכם מפני חפצים מעופפים וסכנות אחרות. בין אם אתם נוסעים למשרד ביום קיץ חם או מטיילים על החוף, הנוחות שלכם תלויה במציאת הזוג הנכון של משקפי שמש בחיפה . את המשקפיים האיכותיות ביותר, שיספקו לכם הגנה מירבית מקרני השמש המסוכנות, ניתן למצוא בחנות ג'ראיסי אופטיקל.

קטגוריות משקפי שמש בחיפה

משקפיים לשימוש יומיומי: הרכבת משקפי שמש בחיפה היא הדרך הטובה ביותר להגן על העיניים מפני השמש בדרככם לעבודה או בזמן שאתם בחוץ, והן גם מצוינות לפעילויות פנאי פשוטות. משקפי שמש המיועדות לשימוש יומיומי בדרך כלל אינן עמידות מספיק כדי לעמוד בפני פעילויות אקסטרים.

עבור משקפי שמש ספורטיביים חשובה קלות משקל והתאמה מושלמת. משקפי שמש אלו מיועדות לספורט כמו ריצה, טיולים ורכיבה על אופניים. למשקפי שמש יוקרתיות יש מסגרת ועדשה גמישה ועמידה יותר בהשוואה למשקפי שמש יומיומיים. רפידות אף אוחזות וקצוות רכות הם מאפיינים נפוצים של משקפי שמש ספורטיביים, אשר מסייעים לשמור על מיקום המסגרות גם כאשר אתם מזיעים. כדי להתאים לתנאי תאורה משתנים, אתם יכולים להחליף את העדשות במשקפי שמש ספורטיביים מסוימים.

מאפייני עדשת משקפיים

 במידה רבה, הסנוור מופחת באמצעות עדשות מקוטבות. אם אתם פגיעים במיוחד לסנוור או אוהבים פעילויות מים, קיטוב הוא תכונה נפלאה עבור משקפי שמש בחיפה.

עדשות שהן פוטוכרומיות יכולות לשנות את התכונות האופטיות שלהן כדי להסתגל לתנאי תאורה שונים. למעשה, העדשות שלהם מתכהות באור בהיר ומתבהרות במקומות חשוכים.

שתי נקודות חשובות שכדאי לזכור: ראשית, לתהליך הפוטוכרומי לוקח זמן רב יותר לפעול במזג אוויר קר. שנית, זה חסר תועלת לחלוטין בזמן נהיגה במכונית מכיוון שקרני UV לא יכולות לעבור דרך השמשה הקדמית.

לחלק ממשקפי השמש יש עדשות שניתן להחליף באחרות, מה שמאפשר לכם לבחור מתוך מגוון צבעים של עדשות. הגנו על העיניים שלכם מפגיעה במגוון דרכים עם מגוון אפשרויות של משקפי שמש בחיפה. להתאמת הזוג הטוב ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם, בקרו בחנות ג'ראיסי אופטיקל.

 

 

משקפי שמש בחיפה
עוד בנושא
התאמת מולטיפוקל

עדשת מולטיפוקל היא עדשה בעלת כמה מוקדי ראייה, הכוללים אזור למרחק בחלקה העליון, אזור לקריאה בחלקה התחתון ואזור למרחק ביניים הממוקם ביניהם. בין אזורי המוקד

קרא עוד »
דילוג לתוכן