משקפי מולטיפוקל ממותגות – ג'ראיסי אופטיקל

יש לשקול לרכוש עדשות מולטיפוקל בחיפה אם אתם חווים בעיות עם הראייה שלכם. שימוש בסגנון עדשה זה יכול לשפר את הראייה ולהפוך אובייקטים קרובים ורחוקים לפשוטים יותר לתפיסה. אבל לפני כן יש לשקול את הדרכים שבהן עדשות מולטיפוקל עשויות לשפר את הראייה שלכם ביחד עם אופטומטריסט מוסמך, אשר יכול לסייע לכם בבחירת עדשת המולטיפוקל המתאימה ביותר. את הייעוץ המקצועי הטוב ביותר ניתן לקבל בג'ראיסי אופטיקל.

עדשה מולטיפוקל בחיפה: מה זה?

משקפיים הצריכים לתקן את הראייה שלכם גם מקרוב וגם מרחוק נקראים עדשות מולטיפוקל. לראייה מקרוב ורחוק, העדשה הדו-מוקדית היא עדשת המולטיפוקל הנפוצה ביותר. חלקים שונים של עדשה חד-מוקדית מרכזים אור במרחקים משתנים, ויוצרים מה שמכונה נקודות מוקד רבות. עדשה דו-מוקדית, המולטיפוקל, המתמקדת באובייקטים קרובים ורחוקים כאחד, היא הסוג הפופולרי ביותר.

עדשות אלה משתמשות בעיצוב ייחודי לריכוז אור במרחקים שונים, מה שהופך אותן למולטי-פוקאליות עם נקודת מוקד אחת.

ניתן לראות היטב בכל מרחק עם עדשות מולטיפוקל בחיפה. אנשים הזקוקים לסיוע הן בראייה לקרוב והן לרחוק בוחרים לעתים קרובות בסוג עדשה זה. היא גם קלה לשימוש וגם יעילה עבור אנשים אלו, כי היא מבטלת את הצורך להרכיב שני זוגו משקפיים ולהחליף ביניהם בעת הצורך.

יתרונות לעדשות מולטיפוקל

בין מספר היתרונות של עדשות מולטיפוקל בחיפה הם:

 

  • הן יכולות לשפר את הראייה שלכם ולהקל על ההבחנה בין פריטים קרובים לרחוקים.
  • בעזרתם, תהיה לכם ראייה טובה יותר בכל מרחק.
  • כתוצאה מכך, אתם יכולים להסתפק בזוג משקפיים אחד שעונה לכם על כל הצרכים.

 

אם אתם צריכים עזרה להחליט איזו עדשה מתאימה לכם, התייעצו עם וסים ג'ראיסי אופטומטריסט מוסמך.

שמירה על לוח זמנים קבוע של בדיקות עיניים תאפשר להתאים את המרשם למשקפיים בצורה הטובה ביותר לפי הצורך. קבעו איזה סוג עדשות מולטיפוקל הוא הנוח ביותר עבורכם על ידי ניסיון של כמה אפשרויות שונות.

חשוב להתייעץ עם גורם מקצועי ומוסמך לפני שמחליטים להרכיב עדשות מולטיפוקל. לביצוע בדיקת ראייה במקום והתאמת עדשות מתאימות, מוזמנים להגיע לחנות ג'ראיסי אופטיקל, ולקבל את כל השירות במקום.

 

 

מולטיפוקל בחיפה
עוד בנושא
בדיקות ראייה מורחבות

בדיקת עיניים מקיפה היא פשוטה ונוחה. זה לא אמור לקחת יותר מ-45 דקות. האופטומטריסט ישאל את הנבדק לגבי הראייה שלו והבריאות הכללית שלו. ההיסטוריה הרפואית

קרא עוד »
התאמת משקפיים חד-מוקדיים

התאמה אישית של משקפיים לראייה לרחוק, לאנשים שרואים מטושטש לרחוק, כמו ראיית טלויזיה, נהיגה, מצגת באולם הרצאות, או כל מטלה הדורשת ראייה חדה למרחקים, זו

קרא עוד »
התאמת עדשות מגע
התאמת עדשות מגע

למה להשתמש בעדשות מגע? עדשות מגע הן האלטרנטיבה המושלמת להרכבת משקפיים. הן נוחות במיוחד להרכבה, קל לשמור עליהן ולתחזק אותן והן שינו לחלוטין את חייהם

קרא עוד »
דילוג לתוכן