משקפיים ב- 10 דקות בחנות המובילה בצפון

אתם יכולים לערוך גם בדיקת עיניים וגם לרכוש את המשקפיים המתאימות כבר באותו היום, במיוחד אם מדובר על אופטומטריסט מוסמך בעל התמחות הכנת משקפיים במקום . אולי ברוב המקומות לאחר בדיקת הראייה תצטרכו לחכות מספר ימים כדי לרכוש את זוג המשקפיים המושלם, אבל בחנות ג'ראיסי אופטיקל תוכלו למצוא מענה מיידי לצרכים שלכם. תוך שעה או באותו היום שבו מתבצעת בדיקת העיניים שלכם, תוכלו לקבל משקפיים חדשות.

גורמים המשפיעים על תהליך הכנת משקפיים במקום

מספר גורמים קובעים כמה זמן לוקח תהליך הכנת המשקפיים החדשות שלכם עם עדשות מותאמות אישית, כגון:

זמן האספקה המשוער של משקפי מרשם משתנה בהתאם לחנות ממנה אתם רוכשים אותם. ישנן חנויות משקפיים עם אופטומטריסטים מוסמכים, שיש להן מעבדות אופטיות משלהן, שם ניתן לייצר עדשות למשקפי ראייה ותהליך הכנת משקפיים במקום עורך מספר שעות בלבד.

אם אתם צריכים עדשות עמידות בפני שריטות או נגד סנוור, משך הזמן לייצור עדשות אלו יכול לקחת זמן רב יותר, וכתוצאה מכך משך זמן ההזמנה יגדל. כנ"ל גם לגבי בחירת מסגרת. אם המסגרת נמצאת במלאי ובמקום, דבר זה יזרז את הזמנת המשקפיים החדשות שלכם.

האם על מנת לקנות משקפיים חדשים יש צורך בבדיקת עיניים?

כדי לקבל משקפי מרשם, יש צורך במרשם תקף מרופא עיניים. אין צורך בבדיקת עיניים חדשה לרכישת משקפי ראייה עם המרשם עדין בתוקף מהבדיקה הקודמת. הבדיקה המקצועית של האופטמטריס מאפשרת להתאים עבורכם את העדשות באופן המיידי והמקצועי ביותר, ולאחר מכן הכנת משקפיים במקום מאפשרת לכם לצאת לביתכם עם משקפיים חדשות וראייה משופרת. אל ידי הזמנת משקפיים אונליין לא תוכלו לקבל את היחס המקצועי והבדיקות הנחוצות לכם, כמו גם להיות בטוחים שאתם רוכשים את זוג המשקפיים לו אתם באמת זקוקים. אל תוותרו של בדיקת אופטומטריסט. הגיעו לחנות משקפיים ג'ראיסי אופטיקל, ווסים ג'ראיסי, בעל תואר שני לאופטומטריה ומדעי הראייה, וירוך לכם בדיקת ראייה מקיפה ומקצועית. אין תחליף לבדיקת ראיה של אופטמטריסט מוסמך לקראת התאמת משקפיי ראיה. לפרטים נוספין ניתן ליצור קשר עם ג'ראיסי אופטיקל או להגיע ישירות לחנות.

הכנת משקפיים במקום
עוד בנושא
בדיקות ראייה מורחבות

בדיקת עיניים מקיפה היא פשוטה ונוחה. זה לא אמור לקחת יותר מ-45 דקות. האופטומטריסט ישאל את הנבדק לגבי הראייה שלו והבריאות הכללית שלו. ההיסטוריה הרפואית

קרא עוד »
התאמת משקפיים חד-מוקדיים

התאמה אישית של משקפיים לראייה לרחוק, לאנשים שרואים מטושטש לרחוק, כמו ראיית טלויזיה, נהיגה, מצגת באולם הרצאות, או כל מטלה הדורשת ראייה חדה למרחקים, זו

קרא עוד »
דילוג לתוכן