הכירו את חנות האופטיקה המובילה בחיפה

כשאתם ניגשים אל חנות משקפיים חיפה , האם אתם מרגישים אבודים בניסיון להבין עם מי לדבר בנוגע לשאלות בסיסיות כמו בדיקת עיניים או הסבר על מסגרת משקפיים חדשה שיכולה להתאים לכם? איך תצליחו להפיק את המרב מהשהייה שלכם בחנות משקפיים? בחנות משקפיים מקצועית ניתן לקבל שירות מאופטומטריסט מוסמך, אשר יכול לסייע לכם לעבור בדיקת ראיה ולקבל את הטיפול הנכון ביותר עבורכם.

 מה מבדיל בין אופטומטריסט מוסמך לאיש מכירות?

עם תעודות ותואר שני באופטומטריה ומדעי הראיה, וסים ג'ראיסי הוא אופטומטריסט מוסמך אשר נמצא בג'ראיסי אופטיק, חנות משקפיים חיפה. מתוקף ניסיונו הרב בתחום הוא יכול לענות לכם על השאלות החשובות ביותר לגבי הליכים כמו בדיקות ראייה, התאמה וטיפול לעדשות מגע, טיפולים מיוחדים והמלצות לגבי הראיה שלכם.

אנשי מכירות הם נקודת המגע הראשונה בין חנות משקפיים חיפה למטופל, כפי שאופייני בכל חברה. כדי ליצור את הרושם הראשוני הטוב ביותר, אנשי מכירות מצוידים בידע במוצר, בטיפול נכון בדרישות הלקוח ובדרך כלל יכולים לספק ייעוץ ראשוני. אם יש צורך לבצע בדיקת ראייה, לאחר איסוף כל המידע הנדרש, האופטומטריסט יספק את חוות דעתו וייעוץ מקצועי.

 כל כמה זמן יש צורך להתאים עדשות מגע או לבדוק את העיניים?

 כל שישה חודשים, אנשים המרכיבים עדשות מגע צריכים לעבור בדיקת עיניים. מומלץ לבחון את הקרנית, תעלת הדמעות, הלחמית והתאמת העדשות בכל פעם שאתם מחדשים את המלאי שלכם, ללא קשר אם זה בטווח של 6 חודשים או לא. כדי לשמור על בריאות העין בזמן הרכבת עדשות מגע, מומלץ לבקר באופן קבוע אצל אופטומטריסט מוסמך.

חנות משקפיים חיפה- איך עובדת בדיקת עיניים?

בדיקות העיניים הסטנדרטיות מורכבות משלושה שלבים עיקריים:

 

  • איסוף מידע ורקע רפואי- זוהי הזדמנות מצוינת לדבר על כל בעיה שיש לכם עם העיניים, הראייה או המשקפיים שלכם.
  • הבחינות- על מנת להעריך את בריאות העיניים והראייה שלכם , עורכים מספר בדיקות ראיה שונות.
  • סקירה כללית והמלצות- לאחר שהאופטומטריסט סיים את כל הבדיקות הדרושות, הוא יסביר את הממצאים ויספק המלצות. זה יכול להיות פשוט כמו 'הראיה שלכם טובה', או שזה יכול לכלול דיון על אפשרות לרכישת עדשות ספציפיות שמתאימות לאורח החיים שלכם.

 לכל בעיה או שינוי בראייה, אתם מוזמנים לבדיקה מקצועית בחנות ג'ראיסי אופטיק.

חנות משקפיים חיפה
עוד בנושא
התאמת משקפיים חד-מוקדיים

התאמה אישית של משקפיים לראייה לרחוק, לאנשים שרואים מטושטש לרחוק, כמו ראיית טלויזיה, נהיגה, מצגת באולם הרצאות, או כל מטלה הדורשת ראייה חדה למרחקים, זו

קרא עוד »
בדיקות ראייה מורחבות

בדיקת עיניים מקיפה היא פשוטה ונוחה. זה לא אמור לקחת יותר מ-45 דקות. האופטומטריסט ישאל את הנבדק לגבי הראייה שלו והבריאות הכללית שלו. ההיסטוריה הרפואית

קרא עוד »
דילוג לתוכן